Vítejte na webu našeho mini ranče v srdci Českého ráje!
Nabízíme ubytování v roubence na samotě (u lesa) a jízdu na koních v kruhové ohradě.

Iva Trojovská * 606 500 847 * ivatrojovska@gmail.com

Výlet č.11-Čikvásky,Bystrá,Čikvásky,Semily,Chuchelna,Prackov

24. října 2011 v 0:07 |  Koňské stezky

Km: 29 Čas: 6 hodin

Po vyspání do růžova a výborné snídani opět nalézáme do sedel. Protože se nám nechce hned jet domů, děláme mini kolečko do Bystré nad Jizerou a zpátky do Čikvásek. Průvodkyní nám je tentokrát Terezka s Pegah. V Čikváskách se ještě my 3 grácie fotíme a po cestě do Bystré obdivujeme nádherné výhledy do kraje.

Příjemnou trasou se dostáváme loukami nad Bystrou. Výhledy opět stojí za to a jsme moc rády, že jsme nejely rovnou domů, ale objely zase další kout světa :-) Po cestě se zastavujeme a fotíme s rumpálem (já asi budu hledat inspiraci k chaloupce).

A již výhledy na Bystrou a okolní kopce a louky.

Zde je trocha historie:

Podkrkonošská obec Bystrá nad Jizerou se nachází ve výšce 468 m nad mořem, její rozloha je 562 ha. Z bysterských kopců a strání je překrásný výhled na hřebeny Krkonoš, dále na Ještěd, Kozákov, a Strážník. V blízkém okolí najdete mnoho turistických oblastí jako jsou Bozkovské jeskyně, …

Zpátky kousek jedeme zase jinou cestou, ale za chvilu jsme opět v Čikváskách a odtud již pokračujeme směr Semily. Do Semil už s náma Terka nejede, a tak do Chuchelny razím již jen s Hančou. Městem bohužel musíme po kopýtku víceméně po asfaltu, ale ty necelé 2km se dají zvládnout.

V Chuchelně ještě na hodinku Pris odsedlávám, aby si odpočinula ona i já a dávám do ohrady k Hanče. Mezitím si dáváme báječnou večeři a čajíček. Původně jsme chtěly s kobylou u Hanči přespat, ale musím ráno nečekaně do práce, tak ještě večer sedlám a při západu slunce se vracíme zpátky na Prackov. Byl to báječný výlet a Pris teď bude mít pár dní zaslouženého odpočinku.

ZDE je odkaz na všechny fotky.